wiiiiho

jo igår så åkte jag och maria ner på stan på hennes... inte så bekväma cykel och shoppade födelsedags present till helena. och det var mys som vanligt! vi åt lite macka också och det var hemskt gott men jag vet inte om maria kunde säga det samma.
jo och vid 19:00 åkte jag till helena för att hon fyllde år och vi åt mat och kollade på film, det var typ 27 dresses, inte riktigt min typ av film men!

idag så ska jag hem MOA och vi ska beställa kläder:;:; mys mys
visar senare vad jag beställde

Kommentarer
Postat av: helena

tack för parfymen ;) lukta skitgott! :]



hehe nej, de kanske inte var direkt en killfilm, men ;)

2008-08-08 @ 19:37:56
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: jjjocke

hah men den var ganska bra endå:p

2008-08-08 @ 20:14:23
Postat av: helena

sikken tur då ;) kommentera min blogg från festen , if you want ;) har skojjiga bilder jag :)

2008-08-09 @ 12:00:00
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0