WIHOOOOOOOOO

melissa idag! fy tusan så bra hon var!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh åhåhåhåhåhgjkdhfjgdsjkcvsfgxcf
jag blir glad alltså! jo men vi kom dit iallfall och dom hade flyttat det inomhus eftersom det regnade och det var väl bra. och dom började spela in nått radio grejs och jag trodde jag skulle fkdhjsgkcrhghrk när jag såg henne alltså det var surrealistiskt, alltså går inte att förklara alltså det måste upplevas. ochj ag var smart och hade ingen kamera med mig -.-'
men iallafall så köpte moa en skiva till mig mot min vilja! ..................... men den vart signerad med en kram och ett grattis så tack moa:) hon var nog bland det vackraste jag sett:o åh så glad jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0