sunday sun

jo igår så for jag och maria till gävle för att inhandla lite grejjer! jag skulle till exempel inhandla mig ett par solglasögon som jag sett i sofis mode men jag hittade dom inte, attans

jag köpte därimot en kofta ifrån sunday sun på blå och den vart jag riktigt nöjd med, kommer nog en bild också! lite strumpor vart det också!
massor med mat blev det också, läskigt mycket; först en halv subway, sedan kladdkaka, godis och sen till tåget vart det en HEL subway!! ojoj hur ska detta sluta

nu är jag hemma iallafall och fundrar på om jag ska dra ner på kvantum och införskaffa lite godsaker till mitt lilla it's always sunny in philadelphia- maraton


jag köpte en large, dels för att jag gillar när det är ganska stort och för att .... det var den enda som fanns kvar;:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0